Esileht » Inkasso
x_0_0_0_14111463_800-1

Väga paljud kliendid on hädas võlgnike tasumata võlgadega, kes viivitavad tasumisega, kes ei vasta enam kõnedele ja kirjadele või hoopiski leiavad põhjuseid tasumise tähtaja edasi lükkamiseks.

Ise meeldetuletusi tehes investeeritakse sinna tohutult palju oma aega, närve, kui ka raha. Kuigi selle sama töö saab edukalt ka inkasso ära teha. Peamise erinevusega – inkasso teeb seda kindlasti kordades odavamalt, kiiremini ja efektiivsemalt, kui meeldetuletuste tegemist jätkab klient ise.

Võlgnikule järjepidevalt vastu tulles on suur oht oma rahadest üldse ilma jääda. Kui on möödunud kuid, võib-olla ka aastaid, alles siis pöördutakse abi saamiseks inkasso poole. Kuid kahjuks siis võib juba hilja olla, sest siis ei ole võlgnikult enam kuskilt midagi võtta või nõue on aegunud ning Teie olete sunnitud kirjutama nõude kuludesse.

Julgustamegi siinkohal kliente pöörduma abi saamiseks inkasso poole juba palju varem, kui seda tavapäraselt tehakse, kartmata kõrgete inkasso tasude või võlgniku halva kohtlemise pärast.

Inkasso saab enamik oma tasudest just võlgnikult, sest võlgnik on vastavalt seadusele rikkunud kohustust. Võlgnikult nõutakse tasud vastavalt seaduse miinimum määradele ning kliendi teenustasu selles on vaid minimaalne või täiesti teenustasuta.

Inkasso ei tohi kahjustada osapoolte vahelisi suhteid ega huve, vaid eelkõige peab ta olema suuteline lahendama tekkinud olukord osapooltele maksimaalse väärtusega ning minimaalsete kuludega.

Võlgnevuse kätte saamiseks peab olema võlgnikuga järjepidev, oskama tugineda seaduse paragrahvidele, omama head läbirääkimis – ja veenmisoskust ning nõudma seda, mida üldse tohib nõuda. Just selles kõiges ongi inkassol suur eelis ja kogemus.

Tänapäeval peakski olema inkassofirmade peamine eesmärk lahendada osapoolte vahel tekkinud olukord minimaalsete kuludega tehes seda maksimaalse väärtusega. See on see eesmärk, mida meie oleme järginud ning mis ongi meie edu võtmeks.

Oleme suutnud aidata paljusid eraisikuid ja ettevõtteid nii Eestist kui ka välismaalt ning nõudnud sisse võlgnevusi nii Eestis, Soomes, Lätis kui ka Leedus.

Meil tuleb tihti ette olukordasid, kui võlgnik on kliendi ees oma võla tasunud, pöördub võlgnik ise üks hetk meie kliendiks või soovitab meie teenust oma tuttavale. See annab meile kinnitust, et oleme suutnud luua väärtust nii klientidele, kui ka võlgnikule.

Inkassomenetlusega alustamine ja koostöö meiega on väga lihtne ja kiire – meie esindame klienti vaid volikirja alusel, olles kliendi esindajaks.

Menetlusega alustamiseks piisab, kui klient edastab meile nõude (tasumata arve, leping, muu kirjalik kokkulepe võlgnikuga) otse kodulehekülje kaudu ALUSTA MENETLUSEGA või e-posti teel myyk@sptinkasso.ee.

Vaatame Teie nõude üle ning saadame Teile meie poolse pakkumise, mis on kindlasti Teie jaoks turu soodsaim.

Kui inkassomenetlus tulemust ei anna, saame jätkata kohtus ja sealt edasi täitemenetluses.

Mida inkasso suudab rohkem teha, kui klient ise: Miks kasutada inkassoabi

Lugege kindlasti meie blogi postitust teemal ’’Kuidas tegutsevad pahatahtlikud ettevõtted Eestis?“, et saada kinnitust, miks ei tasu inkassosse pöördumisega viivitada.

Küsimuste korral vastame neile suurima hea meelega Tel. 658 0100 või e-post: klienditeenindus@sptinkasso.ee