shutterstock_103157384

Meie käest küsivad kliendid väga tihti ’’Millal on õige aeg pöörduda inkassofirma poole?’’

Järelikult, kui juba on see mõte või küsimus Teile pähe tulnud, on tegelikult viimane ja ainuõige aeg pöörduda inkassofirma poole.

Ükski seadus ei reguleeri konkreetset aega inkassofirma poole pöördumiseks.
Oluline on vaid meeles pidada üht – tasumise tähtaeg peab olema möödunud ning nõue peab olema muutunud sissenõutavaks.
Nõue muutub sissenõutavaks juba 1 päev pärast tasumise tähtaega ehk kui soovite, on Teil igati õigus pöörduda inkassofirma poole juba päev pärast tasumise tähtaega.

Kuid enne inkassosse pöördumist oleme soovitanud oma klientidel teha võlgnikule veel viimane kirjalik hoiatus, mida näeb ette ka hea sissenõudmistava, kus hoiatate võlgnikku inkassosse pöördumisega, kui teatud kuupäevaks võlg tasutud ei saa. Siis olete omalt poolt piisavalt ja kõik teinud, et nõue saaks vabatahtlikult ning inkassoväliselt tasutud. Kui ka see hoiatus tulemust ei anna, siis kindlasti pöörduge inkassofirma poole, mitte piirduda vaid hoiatusega võlgnikule.

Kahjuks pöörduvad endiselt väga paljud inkassofirma poole liiga hilja, kus ka inkasso ei ole suuteline võlgnevust tagasi tooma, sest võlgnikult ei ole kuskilt enam midagi võtta. Võlgnik on selle vahepealse ajaga oma äritegevuse lõpetanud ning ettevõttest rahad välja viinud.

Meie soovitus on – mida kiiremini tegutsete, seda suurem on võimalus võlg kätte saada. Sest iga viivitatud päev vähendab oluliselt võla kätte saamise võimalust.

Siinkohal julgustamegi pöörduma inkassofirma poole palju varem, kui seda tavapäraselt tehakse, kartmata kõrgete inkassotasude või võlgniku halva kohtlemise pärast.

Inkassotasud kliendile on minimaalsed ning kõiki võlgnikke kohtleme inimlikult.

Meiega koostöö alustamine on imelihtne ja kiire – menetlusega saame alustada juba koheselt, kui meil on olemas nõude alusdokument (arve, leping, akt või muu kirjalik kokkulepe) ning osapoolte andmed.

Kui ei ole tulemust, ei ole ka teenustasu kliendile.

Laekumise korral rakendub vaid % laekumiselt, mis on kliendi jaoks minimaalne.

Menetlusega alustamiseks edastage meile nõue otse kodulehekülje kaudu ALUSTA MENETLUSEGA või e-posti teel myyk@sptinkasso.ee.

Vaatame Teie nõude üle ning saadame Teile meie poolse pakkumise, mis on kindlasti Teie jaoks turu soodsaim.

Küsimuste korral vastame neile suurima hea meelega Tel. +372 658 0100 või e-post: klienditeenindus@sptinkasso.ee